Учнівський колектив

Шкільний вік є важливим у становленні особистості дитини, бо саме в цьому віці, враховуючи надбання довкілля та сімейного виховання, закладаються основи особистісного розвитку учнів початкової школи. Великі можливості у молодшому шкільному віці є для формування соціальних взаємин, що ґрунтується на принципі колективізму. Цьому сприяють спільні навчальні заняття, колективні ігри, праця.

Мотивація навчання у молодшому шкільному віці розвивається у декількох напрямках. Основними потребами дитини в початкових класах є: потреби спілкування з людьми, в емоційному контакті, визнанні,оцінці своїх дій та вчинків, виявленні власних позицій у ставленні до інших,світу, потреба у дружбі,товариськості, повазі особистості, у самоповазі, набутті нових знань та вмінь для пізнання довкілля.

Виховання школярів в Кашперівській ЗОШ I-III ст.здійснюється у процесі навчально-пізнавальної діяльності як провідної шляхом внесення ціннісних складових у зміст навчальних предметів відведення належного місця «спільно-взаємодіючій діяльності» як на уроках, так і в позаурочний час, на виховних заняттях, заняттях за інтересами , гурткових заняттях.

В школі організовані дитячі об’єднання за інтересами.

При Кашперівській ЗОШ працюють такі гуртки:

вокальний, образотворче мистецтво, фізична культура.

Формування ініціативної ,здатної приймати рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Необхідною умовою розвитку учнівського самоврядування в нашій школі є наявність єдиної мети, співробітництво вчителів і учнів. Успіху в роботі сприяє врахування організаційно-управлінських принципів: регулярна почергова змінність виборного активу; розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування; доброзичлива вимога; конкретизація колективних творчих справ; створення умов для повного прояву і розвитку здібностей кожного члена колективу.

Діяльність учнівського самоврядування, на відміну від інших видів діяльності, має свою специфіку, яка проявляється у врахуванні не тільки вікових та організаторських можливостей вихованців, але й інтересів колективу чи будь-якого об'єднання. Діяльність його скеровується на реалізацію вимог режиму роботи школи, організацію позакласної роботи, на розвиток творчої самодіяльності, реалізацію їхніх прав та обов’язків.

Кашперівська учнівська організація «КРОКС»

має таку структуру:

Президент школи - Шпак Анастасія, учениця 8-го кл.

Віце-президент – Щербатюк Ірина, учениця 9 кл.

Міністерство дисципліни і порядку – Гобатюк Дарина, учениця 9 кл.
Прес-центр – Срібна Анна, учениця 10 кл.
Міністерство культури та відпочинку- Флорінська Софія, учениця 9 кл.
Міністерство туризму і спорту- Наконечний Микола, учень 10 кл.
Міністерство санітарно-господарських питань – Поліщук Юлія учениця 7-А кл.

Виховна проблема нашої школи «Національне виховання дітей та учнівської молоді в умовахрозвитку української державності», яка є частиною науково-методичної проблеми школи – це «Розвиток індивідуальних здібностей як складова реалізації диференційованого підходу до навчання та підвищення якості навчально-виховного процесу». Виходячи із загальної проблеми виховної роботи кожен клас працює згідно свого напрямку. Увесь виховний процес базується на чинних нормативно-правових документах, що регламентують організацію виховної роботи в загальноосвітніх закладах України. Ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України». Ці «Основні орієнтири виховання» розраховані на весь період виховної діяльності з учнями конкретного класу з урахуванням їх вікових, індивідуальних та психолого-педагогічних особливостей. Метою «Основних орієнтирів виховання» є створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей. Тому наш навчальний заклад зміст виховної діяльності будував у відповідності до наступних ключових ліній: - ціннісне ставлення до себе; - ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей; - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; - ціннісне ставлення до праці; - ціннісне ставлення до природи; - ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Для успішної реалізації вищезазначених ключових ліній у школі щороку розробляється план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені педагогічною радою. Плани роботи охоплюють всі напрями виховання та включають в себе календарні, традиційні свята, шкільні, районні та обласні заходи щодо втілення національних програм. З метою виховання у дітей та молоді патріотизму, шанобливого ставлення до державних символів України, у школі щотижня розпочинаються заняття з внесення Державного Прапора України та виконання Державного Гімну України. Виховна робота проводиться згідно плану виховної роботи школи. Силами учнівського самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної та виховної роботи організовуються та проводяться на високому рівні шкільні свята, а саме: Свято першого дзвоника, малюнок на асфальті, свято квітів, козацькі розваги, веселі старти, виставка квітів та композицій із овочів та фруктів: «Дари осені», «Міс осінь», святковий концерт присвячений Дню учителя, українські вечорниці «Свято Андрія», день Святого Миколая, Благодійний ярмарок, святкування Новорічних ранків та вечорів, конкурсно-розважальна програма «Тетянин день», шкільний конкурс «Таланти школи», святковий концерт до Дня 8-го Березня, посвята в козачата учнів 1-х класів, «Ми роду козацького діти!», День Цивільного захисту населення, лінійка-реквієм, приурочена Пам’яті Небесної сотні, Лінійка-реквієм, приурочена Пам’яті жертв аварії на ЧАЕС, лінійка-реквієм, приурочена перемозі над фашистським нацизмом під назвою «1939-1945. Пам’ятаємо. Перемагаємо», щотижня проводяться виховні заходи згідно плану графіку проведення тематичних та предметних тижнів.

Кiлькiсть переглядiв: 325

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.